torsdag 18 juni 2009

Skomani: Choo till H&M

Ingen kunde väl undgå gårdagens stora nyhet. Själv höll jag på att trilla av stolen i ren upphetsning: H&M:s nästa samarbetsdesigner är märket Jimmy Choo. Nu snackar vi små söta skor med vansinniga klackar, i samma liga som Blahnik och Louboutin. Oh. My. Gawd! Ohmygawdohmygawdohmygawd!

Jag blir alldeles svettig vid tanken på att inte stå först i kön, och kanske missa något par när kollektionen släpps i november. Ja, du kan kalla mig skonörd, jag är stolt över det. Det är mitt jobb och min passion. Tyvärr sätter ekonomin gränser för inköpen, för jag kan ärligt säga att om jag hade haft mer pengar så hade jag shoppat Louboutins så det stod härliga till. Eller varför inte Parikka? Omnomnom.

Och nu. På H&M. Jimmy Choo.

*svimmar*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar