lördag 13 juni 2009

Miss X: Been there, done that

Så dyker snobben i mig upp igen – den jag älskar att hata. Pop Boutique i Göteborg!? Det är ju i Manchester (eller möjligtvis London) den hör hemma. Absolut inte på Magasinsgatan i Göteborg! Det är ju sååå tråkigt med likformighet. Att det går att hitta samma affärer oavsett var i världen jag befinner mig. 

Går motvilligt in och måste erkänna att det går att hitta grejer jag gillar (om än i dyraste laget ibland) precis som det gjorde i Manchester. I lördags fick jag dessutom en supersnygg T-shirt à la 80-talet i födelsedagspresent därifrån och den behåller jag naturligtvis. Vore dock kul med något annorlunda affärskoncept som man inte hittar överallt, men svårt att veta vad i denna värld. Vad är nytt under solen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar