söndag 24 januari 2010

Zombitch shoppar loss



Gnällde ju för ett tag sen över att det inte finns fina kläder i preggostorlekar. Särskilt inte heta vintagekläder. Jag kom på en lösning på problemet... eller ja, ett alternativ. Jag handlade klänningar jag kan ha "sen". När kotten är ute och jag vill vara kyoot i sommar. Tadaa! Problem solved! Eh...

Surfade in på min absoluta favvissite - pinupgirlclothing, eftersom jag hade fått ett finfint rabatterbjudande på 20%, inte så pjåkigt. Köpte den fina körsbärsmönstrade klänningen i svart och var rätt nöjd. Sen fick jag ngn sags brainfreeze. Rea... jag handlar ju ändå här nu = samfrakt... man kanske skulle...?

Och sen gjorde jag det. Slängde på drömklänningen med stort D från Deadly Dames. Det fantastiska blå tikimönstrade lilla numret som jag suktat efter i ett år. Bara sådär. Gaaaah! Lite mer än 1200 pikaderas fattigare och med ett dåligt samvete stort som Kanada. Men ojoj, vilken hawt momma jag kommer vara i sommar. Raowr!

Två dagar senare får jag mitt lönebesked, och inser att det är medräknat en vansinnigt otippad bonus som täcker mina frivolösa inköp. Yay me!

/Zombitch - lite gladare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar